keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Reetan salatut elämät :D

Olen kunnostautunut tänään ja lueskellut koko kesän Costumet, Trendit ja Ellet :D Tuli hippasen jälkeenjäänyt olo koska en todellakaan ole tänäkään kesänä ostanut yksiäkään riemunkirjavia haaremihousuja tai käyttänyt kertaakaan "huoliteltua mutta huolimatonta nutturaa" tai lettikampausta... Huoh, taidan olla jälkeenjäänyt tai tosi mauton mut mieluiten haluan uskoa että vähän pelkistetympi tyyli on mun juttu :D Ja rakastan edelleen valkoisia tunikoita vaikka ne on varmaan so last season :D Olkoon, ne on mun luottovaatteita toisin kuin puolipersettä paljastavat viidakkoaiheiset sortsit. No mutta... Täytyy toivoa et selviän tästä takaiskusta ja olen edelleen oma tylsä itseni. Veikkaan että itsevarmuus on tärkeämpää kuin se että vaatteet on suoraan jonkun Suomalaisen laatulehden sivuilta. Onkohan ne toimittajat muuten itse kokeilleet UKKOHOUSUJA (vihaan jopa tota sanaa) tai muuta ruman-näköistä roskaa joita ylistävät vain siksi että se on tän hetken ykkösjuttu :D Jos ne vaatteet ei näytä hyvältä edes malleilla, ni mites tällaiset tavalliset naiset?
 Taidan mennä tupakalle jota tarvitsen tämän sivistyksen vastapainoksi :D Ja itseni rauhoittamiseksi kuva mun lempikengistä, oli ne "muotia" tai ei :D 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti