sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Joulun odotusta...

Ihan ekaksi toivon että saisin lahjaksi:

-Yksikään tarhaikäistä vanhempi ei käyttäisi sitä potkupukua, mikä sen nimi nyt onkaan. Se kamala potkupuku enivei. Tai varsinkaan päivittäisi siitä kuvia yhtään mihinkään
- Kukaan ei liikkuisi kadulla "kotivärjäyksellä tummasta vaaleaksi" kusenoranssin keltaisessa kuontalossa
- Tehosuperhyper- äidit jättäisivät päivityksensä väliin. "Tehtailin tänään sata piparia, kaksisataa joulutorttua ja puoli pakastinta rosollia ja lisäksi käytiin Romea Kasimir Jeesus Nemon kanssa viettämässä laatuaikaa vauva-uinnissa ja karatessa."

Mutta nyt mun kuulumisiin. Uusi duunipaikka ei ole sitä mitä lupailtiin, mutta onneksi jo vuodenvaihteen jälkeen palaan takaisin vanhaan duuniin, tarhan tädiksi. Lisäksi löysin mun pitkäaikaisen haaveen: Liu&Jo:n laukun joka on nyt mun luottokassi. Ja tottakai se ansaitsi arvoisensa Amand :n koristeen, maailman kauneimman nallen <3 Mun luotto-nahkatakki sai myös jälleen kehuja, vaikka ostin sen jo parisen vuotta sitten. Voikun tollaisia löytöjä tulis vastaan useamminkin.

Ja niin... Mustat hiukset on myös historiaa, olen jälleen kastanjanruskea. love it :) Tavoitteena on kuitenkin vielä muutaman asteen vaaleampi sävy. Hairiumilta tilasin nämä nykyiset pidennykset, mutta en suosittele: aikamoista hamppua jo kuukauden käytön jälkeen. Muitakin uudistuksia olen miettinyt, mutta kerron niistä kun ovat ajankohtaisempia ;)

Ja kissoista sen verran et niitä on nyt neljä: Vili, Nappi, Tigi ja uusin tulokas Kaapeli, 8 kk. Ihania yksilöitä jokainen. Nyt olen lisäksi lupautunut pelastamaan kovia kokeneen Mötön löytöeläintalolta. jeiii, en malta odottaa että Möttis saa täältä loppuikäisen, rakastavan kodin <3

Mutta nyt ei muuta kuin kaikille rauhaisaa joulun odotusta. Puss! ) =Reetta Elina 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti